.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسمومیت غذایی عامل اصلی شکست ووشو آمل

سرپرست تیم ووشوی تاکسیرانی آمل گفت: مسمومیت غذایی عامل اصلی شکست سنگین تیم سازمان تاکسیرانی در هفته دوم لیگ برتر ووشو مقابل نفت تهران بود.
به گزارش شمال نیوز  سید محمدرضا موسوی صبح امروز پس از شکست سنگین 11 بر دو تیم سازمان تاکسیرانی آمل در هفته دوم لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور مقابل نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس بیان داشت: با تمرینات فشرده و منسجم برای آماده‌سازی لیگ برتر و حضور نتیجه‌بخش مقابل تیم‌های قدرتمند ووشوی کشور پا به عرصه رقابت‌ها گذاشتیم.
وی افزود: با جذب رزمی‌کاران در بخش تالو و ساندا امید زیادی برای کسب نتیجه در مسابقات لیگ برتر داریم به ویژه در هفته دوم که بسیار به ووشوکاران خود امید داشتیم.
موسوی با اعلام اینکه بیشتر رزمی‌کاران ما بعد از صرف ناهار روز گذشته دچار مسمومیت شدند، گفت: مسمومیت بازیکنان تا حدی شدید بود که سه نفر از آنها از ادامه مسابقات انصراف دادند.
رئیس هیئت ووشوی آمل با تاکید اینکه در تحلیل‌های ورزشی ساندای تاکسیرانی بی‌نظیر اعلام شد و بیشتر تیم‌ها در رویارویی با آن واهمه داشتند، تصریح کرد: هفته نخست در این بخش توانستیم بندرعباس را شش بر دو مغلوب کنیم و زنجان را نیز پنج بر سه شکست دهیم.
وی با اعلام رضایت از عملکرد تالو و ساندا ادامه داد: نداشتن پشتوانه قوی در فدراسیون از دیگر مشکلات نماینده مازندران در این رقابت‌ها است.
موسوی تیم نفت را یکی از تیم‌های قدرتمند این مسابقات دانست که مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر ووشو بوده است.
رئیس هیئت ووشوی آمل خاطرنشان کرد: این تیم از پشتوانه بسیار مطلوبی بهره می‌برد، رئیس فدراسیون ووشو و مدیرفنی تیم ملی ووشو از دست‌اندرکاران این تیم هستند و همچنین رئیس فدراسیون نیز خود کارمند وزارت نفت است.
موسوی با بیان اینکه نفت با هزینه چند صد میلیونی وارد رقابت‌های لیگ برتر شده است، گفت: ما با هزینه بسیار کم تیم خود را بستیم و به ووشوکاران خود اعتقاد داریم و آنها نیز مسئولان خود در تیم‌شان را باور دارند.
وی ابراز امیدواری کرد: اواخر دی ماه در هفته سوم این رقابت‌ها با تیم شهرداری بندرعباس دیدار می‌کنیم که بسیار امید داریم تا این تیم را با شکست بدرقه کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.